2013. február 16., szombat

Prológus.~


-Nina Williams-

 Nina Williams vagyok. Lassan 19 éve élek. Bár ebből 14 évem boldogan telt, aztán minden tönkrement. A szüleim egy autóbalesetben elhunytak. Árvaházba adtak Londonban. A családom leszart, nem is érdekelték, hogy mi volt velem. Nem sokkal később a barátaim megszöktettek. Ekkor voltam 14 éves. Azóta van a Street Dance csapatunk.Amy Pierce és Mabel Worst a legjobb barátnőim. Rájuk mindenben számíthatok. Ők még gimnáziumban tanulnak, én már befejeztem a sulit. Attól függetlenül nem hanyagolják a csapatot. Sok balhét csapunk egész Londonban. Az életem értelme és a családom a Hardcore.



-Kimberly Jonathan-

- Nem ég le a bőr a képedről? - orditoztam legjobb baratnommel.
- Én ... Én nem akartam semmit - dadogta és látszott rajta, hogy mindjárt elbőgi magát.
- És te ... Te pedig segítkeztél benne - irányitottam a tekintetem az ismeretlen lányra - Oh te kis ... - kezdtem bele mondatomba, de inkább visszanyeltem - Tudod mit? Legyetek boldogok Liammel én leléptem. Csá! - dühöngtem tovább majd becsaptam az ajtót ami majd kiesett a helyéről.



-Mabel Worst-

Én nem akartan ezt. Soha nem gondoltam volna, hogy ez fog történni. Fiatalok vagyunk és bolondok, de ez... Ez már tényleg túlzás.
Akkor követtem el életem legnagyobb hibáját. Nem mondom, hogy előtte nem tettem semmi rosszat vagy törvénybe ütközőt, de az... az leírhatatlan marhaság volt. Nem, nem öltem meg semmit. Sőt, amit csináltunk legális. De akkor sem vagyok normális.
Hiszen még túl fiatal vagyok!


-Amy Pierce-

Amy Pierce vagyok 17 éves. Ami történt velem az hihetetlen és nem jó étteremben! Belezúgtam a tanáromba... kivagyok és nem tudom mit tegyek. Olyanokat tettem amit nem kéne. Nem engedhetem közelebb magamhoz! De megtettem és ez volt életem legroszabb döntése!! Szerencsére számíthatok a barátnőimre és a HardCorera! El kell mennem és felejtenem kell csak egy baj van... NEM megy!!!

4 megjegyzés: